امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱/۲۶ تعداد بازدید: ۳۷۶
print

ضرورت بازخوانی اندیشه های امام (ره)

استکبار ستیزی، دفاع از ملت های مظلوم دنیا، مبارزه در راه خدا و برای خدا از جمله اندیشه های حضرت امام(ره) است.

استکبار ستیزی، دفاع از ملتهای مظلوم دنیا، مبارزه در راه خدا و برای خدا،از جمله اندیشه های حضرت امام(ره) است.امام راحل برای خدا قیام کرد،
امام(ره) از مستکبران عالم و قدرتهای شرق و غرب ترسی نداشت چرا که امام معتقد بود که اگر به قدرت الهی تکیه کنیم همه قدرتهای مادی در برابر ما پوچ خواهد بود.

امام(ره) برای آمریکای سلطه گر و جنایتکار ارزشی قائل نبود. امام هرگز برای استکبار جهانی و زورگویان ارزشی قائل نبود و و همواره از مردم مظلوم دنیا دفاع می کرد.


شیطان بزرگ، دشمن اسلام، جنایتکار،طبل توخالی، ام الفساد، تروریست و دشمن شماره یک بشریت از جمله تعابیری است که امام(ره) در مورد آمریکا به کار برده است.


امام راحل همواره به مردم تاکید می کرد که به قدرت اسلام تکیه کنند.اندیشه های حضرت امام حفظ نظام جمهوری اسلامی، تبعیت از ولایت فقیه، پشتیبانی از ولایت، حفظ وحدت و با هم بودن و... است.


همچنین دوری از تفرقه و اختلاف، خدمت به مردم، مبارزه با استکبار را از دیگر اندیشه ها و سفارشات حضرت امام(ره) برشمرد. امام(ره) همواره تاکید داشتند که هیچ گاه در برابر استکبار جهانی سرخم نیاوریم و نه سلطه گر و نه سلطه پذیر باشیم.


پیروزی انقلاب اسلامی برای ایران سربلندی و عزت به ارمغان آورد، امروز استقلال، آزادی، افتخار، عظمت و... ایران اسلامی به خاطر پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.


در راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم ایران اسلامی قدرت خود را به رخ جهانیان می کشانند، ملت ایران و استان لرستان یک بار دیگر با رهبری و ولایت تجدید میثاق خواهند کرد.

ملت ایران با حضور گسترده و باشکوه خود در ۲۲ بهمن پاسخی دندان شکن به همه دشمنان این مروز و بوم می دهند.

تهیه کننده وتنظیم حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.