امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم

لاله سرخ باغ شهادت، دانش آموز بسیجی ولی حسینی مدرسه شهید اسکندر نیازی ، از خانواده ای مومن و کشاورز زحمتکش، در روستای هنام از توابع شهرستان الشتر دیده به جهان گشود.

دوران کودکی را در لوای مهر و محبت والدین متدین و پر تلاش خود سپری نمود. تحصیلات خود را تا سطح دوم راهنمایی طی کرد.

در طول دوران تحصیل راهنمایی اکثر اوقات فراغت خویش را در پایگاه مقاومت مسجد امام سجاد(ع) به فعالیت های مذهبی، اجتماعی و حفظ و حراست از دست آوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی می گذراند.

 شجاعت، ایثار، تقوا، و مهربانی از شاخصه های اخلاقی این شهید والامقام به شمار رفته و خضوع، فروتنی و احترام متقابل را در محضر والدین بزرگوارش به نیکی رعایت می کرد.

 با شروع جنگ تحمیلی و تجاوز آشکار رژیم بعث عراق به خاک میهن اسلامی این شهید والامقام با اینکه برادر بزرگوارش رزمنده بسیجی بوده و در جبهه های نبرد حق علیه باطل به رزم با دشمن متجاوز می پرداخت، لذا با تلاش و کوشش رضایت والدین خود را جلب نمود و عاشقانه فرمان آسمانی رهبر عاشقان و سالکان راه حقیقت پرستان، حضرت امام خمینی(ره) را لبیک گفت.

 و با اشتیاقی که نشان از شوق و شور یاران اباعبدالله (ع) در میدان کربلا داشت، به سوی جبهه های نور علیه ظلمت شتافت و مدت ها دلیرانه در سنگرهای دفاع مقدس بر علیه خصم زبون به رزم و پیکار پرداخت و سرانجام در منطقه عملیاتی تپه دوقلو در سن 18 سالگی سر بر بستر گلگون از خون خویش نهاد و به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

این شهید والامقام در توصیه هایش، هم سن و سالان خود را به تقوی و عشق به انقلاب و رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و حمایت از ارزش های بدست آمده و از انقلاب اسلامی فرا می خواند، و می فرماید دنیا سرابی بیش نیست و شهادت در راه خدا سعادتی ابدی است.

 روح پاکش شاد و یادش گرامی. آمین یا رب العالمین...

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.