امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۴/۴/۲۰ تعداد بازدید: ۱۳۶۱
print

برگزاری را هپیمایی روز جهانی قدس در ۶۰ شهر،بخش،روستا و دهستان لرستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام غلامی،معاون فرهنگی ،پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با اعلام این خبر،گفت: با برنامه ریزی و هماهنگی های بعمل آمده در ۶۰ شهر،بخش،روستا و دهستان این استان راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس با حضور گسترده و پروشور آحاد مردم به‌ویژه جوانان لرستان برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: تحولات اخیر منطقه،حمایت از مردم مظلوم یمن،سوریه و عراق و مقابله با گروهای تکفیری و داعش  برگزاری مراسم روز جهانی قدس امسال را از اهمیت ویژه‎ای برخوردار کرده است.

وی افزود: برای مقابله با تروریسم و دفع خطر آن از مرزهای اسلامی و همچنین سوق دادن همه توجهات به قضیه فلسطین به‌عنوان موضوع اصلی جهان اسلام مؤلفه وحدت بسیار مهم و درخور توجه است.

 وی تأکید کرد: در حال حاضر در شرایطی به سر می بریم که دنیای اسلام به یک احیای دوباره بحث وحدت کلمه نیاز دارد و تنها از این طریق است که می توان با چالشهای پیش روی اسلام مقابله کرد لذا حضور در راهپیمایی روز قدس می تواند به این وحدت کمک بسزایی خواهد کرد.

 

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.