امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۴/۴/۲۲ تعداد بازدید: ۱۵۷۴
print

برگزاری ۲۳ کارگاه آموزشی عفاف و حجاب در لرستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام غلامی، معاون فرهنگی،آموزشی و پرورش اداره کل  تبلیغات اسلامی لرستان با اعلام این خبر،گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاثیر بسزایی در تحکیم بنیان خانواده و ایجاد امنیت و سلامت جامعه دارد، لذا کوشش برای تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه موجب ارتقاء فرهنگ عمومی و تحکیم بنیان خانواده خواهد شدکه این مهم در تمامی برنامه های معاونت فرهنگی این اداره کل دیده شده است.

 وی افزود:  این اداره کل به مناسبت روز  عفاف وحجاب در سطح استان با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ارتقاء سطح بینش دینی دختران و بانوان شهروند در این حوزه اقدام به برگزاری ۲۳ کارگاه آموزشی عفاف و حجاب  کرد.

وی با اشاره به سر فصل های کارگاه های آموزشی عفاف و حجاب، اظهارداشت:این کارگاه های آموزشی با عناوین نگاهی به مبانی حجاب در قرآن و معارف اهل بیت علیهم السلام، نقش حجاب در حفظ حریم خانواده، توجه به تغییرات فرهنگی با تاکید برآسیب شناسی رسانه ها، اعتلای گرایش های فرهنگی و سبک زندگی بانوان با تاکید برمعرفی ارزش ها، مزیت ها و زیبایی های عفاف و حجاب در تمام استان برگزار شد.

 

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.