امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۴/۴/۱۴ تعداد بازدید: ۵۸۶
print

توزیع هزار و ۲۰۰ بسته فرهنگی در بین مبلغان لرستانی

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام احمد رضا غلامی، معاون فرهنگی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اعلام این خبر، گفت:این بسته ها شامل کتاب، نشریه و همچنین برخی جوایز برای برای مخاطبان در نظر گرفته شده تا در مساجد و کانون های فرهنگی و تبلیغی بین مردم توزیع شود.

وی با اشاره به اینکه در طول ماه رمضان علاوه بر اقامه نماز جماعت، اجرای برنامه های قرآنی شامل جزخوانی و تفسیر قرآن کریم به صورت روزانه برگزار می‌شود، افزود: موضوعاتی چون اهمیت و  ضرورت اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، ترویج فرهنگ زکات در بین مردم، دستگیری از نیازمندان و همچنین رفع مشکلات آنها و رعایت قوانین اجتماعی از جمله مهمترین محورهای تبلیغی مبلغان می باشد.

معاون فرهنگی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به اینکه مبلغان باید برای تبلیغ موفق و موثر به علم روز مجهز و مسلط باشند، تصریح کرد: بهترین و اثرگذارترین تبلیغ دینی، بهره گیری از آیات و روایات و تبلیغ چهره به چهره است که مبلغان باید با اخلاقی نیکو وارایه الگوهای دینی و قرآنی تلاش کنند تا افراد را به سوی مسایل دینی جذب، ترغیب و تشویق نمایند.

حجت‌الاسلام غلامی در پایان از مبلغان خواست قدر و جایگاه تبلیغی خود را بدانند و همیشه بخاطر داشته باشند ادامه دهنده رسالت انبیا و اولیای الهی هستند و باید احکام نورانی اسلام را در بین مردم تبیین و ترویج نمایند.

 

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.