امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۴/۴/۲۰ تعداد بازدید: ۱۸۴۰
print

روز قدس نماد صف‌بندی حق در مقابل باطل است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام مهدوی،مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: روز قدس روزفریاد رسای مسلمانان و صف یندی حق در مقابل باطل و غده سرطانی صهیونیزم است که به وسیله‌ دست متجاوز اشغالگران، مداخله کنندگان، قدرت‌های استکباری به جان امت اسلامی افتاده است.

وی افزود: روز قدس مخصوص ایران نیست؛ روز دنیای اسلام است و لذا در همه دنیای اسلام، مسلمانان حضور خود را برای دفاع از برادران فلسطینی خود نشان دادند. مسلمانان در این روز اراده عمومی خود را برای مقابله با ترفندهای امریکا و اسرائیل در فلسطین مظلوم و خونین بروز دادند؛ اما ملت ما در این زمینه پیشتاز بوده است و امسال به شکل نمایانی این پیشتازی و عظمتِ اراده ملی را در ایران نشان داد.

 وی اظهارداشت: در روز جهانی قدس با شرکت گسترده مردم در راهپیمایی یکبار دیگر ملت ایران نقاب از چهره ظالمان برمی دارند و نشان می دهند که در جهان هزار نفر با آنها مخالف هستند.

 وی تصریح کرد: روز قدس امسال با توجه به تجاوزات و حوادث منطقه،دفاع از مردم مظلوم یمن،سوریه و عراق از اهمیت بیشتری برخوردار است و اگرچه جبهه حق و باطل در جهان وجود دارد اما حرکت‌های اخیر در سطح منطقه اهمیت حضور مسلمانان و آزادگان در راهپیمایی روز قدس را دو چندان کرده است.

 

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.