امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۸/۳/۹ تعداد بازدید: ۲۰۳
print

«علی سیف» سرپرست فرمانداری پلدختر شد

پس از شدت گرفتن انتقادات از عملکرد «نعمت الله دستیاری» فرماندار سابق پلدختر در جریان سیل، با صدور حکمی از سوی استاندار لرستان، «علی سیف» به عنوان سرپرست فرمانداری پلدختر منصوب شد.

بهرام رشیدی نیا مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان در این رابطه در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه «علی سیف» مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری لرستان با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری پلدختر منصوب شد، اظهار داشت: امروز طی حکمی از سوی سید موسی خادمی استاندار لرستان، «علی سیف» سرپرست فرمانداری پلدختر شد.

بر اساس این گزارش، سید موسی خادمی استاندار لرستان پیش از این در رابطه با تغییر در فرمانداری پلدختر گفته بود: تغییر طبیعی است. ممکن است در خیلی از فرمانداری‌ها تغییر به وجود آید. در بحث سیل باید منصفانه بررسی کنیم، به هیچ وجه نمی‌گوییم ضعف نداشته‌ایم، حتماً استان، فرمانداری و مدیریت بحران ضعف‌هایی داشته است، بقیه دستگاه‌ها هم ضعف‌هایی داشته‌اند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.