امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۷/۷/۸ تعداد بازدید: ۲۶۹
print

 آیت‌الله میرعمادی در شورای اداری چگنی؛ تلاش آمریکابرای براندازی نظام

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی در شورای اداری شهرستان دوره چگنی در سخنانی با تاکید بر اینکه امروز شرایط جامعه به گونه ای است که دشمن قبل از به کار گیری تحریم ها و تهدیدها به جنگ روانی روی آورده است، اظهار داشت: دشمن به دنبال شایعه، دروغ پردازی، برجسته سازی اشکالات و مشکلات، اتهام و افترا در جامعه است.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان در شرایط امروز جامعه، عنوان کرد: وارونه جلوه دادن حقایق و واقعیت ها یکی از توطئه های شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در ادامه سخنان خود با تاکید بر مقابله با جنگ روانی و تبلیغات دشمن، تصریح کرد: باید به روشن کردن افکار عمومی در رابطه با نقشه ها و توطئه های دشمنان اقدام کرد.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه نماز جمعه خنثی کننده توطئه های دشمن و جنگ روانی دشمنان است، ادامه داد: یکی از برنامه های دشمن سیاه نمایی و برجسته سازی مشکلات کشور است.

وی با اشاره به اینکه نماز جمعه محل تبیین حقایق و واقعیت ها به مردم است، بیان داشت: نماز جمعه فرصت مناسبی برای معرفی داشته ها و ظرفیت های کشور است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر ضرورت توجه مسئولان به مردم و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، عنوان کرد: نباید مسئولان زمینه نارضایتی مردم را فراهم کنند.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه آمریکا ۴۰ سال است که تلاش کرده تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ساقط و یا تضعیف کند، گفت: خوشبختانه با حضور مردم در صحنه آمریکا هیچ گاه موفق نبوده و امروز نیز به طور قطع این آرزو را به گور می برد.

وی با تاکید بر اینکه ترامپ آرزو به دل از کاخ سفید خارج خواهد شد، عنوان کرد: امروز سیاست های یکجانبه گرایانه آمریکا را منزوی خواهد کرد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.