امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۷/۱۲/۸ تعداد بازدید: ۱۴۳
print

آیت‌الله میرعمادی مطرح کرد سرمایه عظیم ۹ هزار مهندس در لرستان

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه در لرستان از سرمایه عظیم ۹ هزار مهندس برخورداریم، گفت: ساختمان جدید نظام مهندسی استان باید یک بنای الگو و نمونه باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی در آیین کلنگ زنی پروژه ساختمان نظام مهندسی لرستان ضمن تبریک روز مهندس اظهار داشت: قطعا پیشرفت و تعالی در سایه کاردانی و کارشناسی است؛ هر ایده و نظری اگر بر اساس مهندسی و کار کارشناسی شکل بگیرد پایدار می ماند.

وی با بیان اینکه خدا را شکر می کنیم که در سایه انقلاب شاهد رشد و پرورش نیروهای کارشناس و مهندس هستیم که بهره علمی فراوان دارند، تصریح کرد: امروز بیش از ۹ هزار مهندس تحت پوشش سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان است، این نویدی بسیار خوب و ارزشمند است که از این سرمایه عظیم برخورداریم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: باید با تمام وجود تبریک بگوییم و افتخار کنیم به این سرمایه های عظیم.

آیت الله میرعمادی با اشاره به بازدید از زیردریایی ها و ناوچه های ساخت مهندسان ایرانی در بندرعباس گفت: این کار مهندسان پیچیدگی ها و ویژگی های خاص خود را داشت، در کار نظام مهندسی ساختمان هم همینطور است، حوادث متعدد سیل و زلزله و ... را می بینیم که عقلانیت حکم می کند بنای مستحکم و زیبا بسازیم و این اقدام از سوی مهندسان عملی می شود.

وی با بیان اینکه در ساخت و سازها باید این نکته را رعایت کنیم که بنای ما استحکام درونی و زیبایی بیرونی داشته باشد، تصریح کرد: امیدواریم پروژه ساختمان نظام مهندسی ساختمان لرستان به لحاظ استحکام و زیبایی یک کار الگو و نمونه در استان باشد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.