امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۹/۱۱ تعداد بازدید: ۱۲۹
print

 ارائه ایده‌های برتر؛ ۱۰ تیم در مرحله نهایی استارتاپ ویکند لرستان حضور دارند

۱۰ تیم با ایده‌های برتر در مرحله نهایی استارتاپ ویکند گردشگری و کشاورزی لرستان (ایدوکا) حضور دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، رویداد استارتاپ ویکند گردشگری و کشاورزی لرستان از روز چهارشنبه هشتم آذرماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی خرم آباد و با حمایت بنیاد نخبگان لرستان در حال برگزاری است.

در روز نخست این رویداد بیش از ۳۰۰ ایده پرداز از استان های مختلف کشور ایده های خود را در دو بخش گردشگری و کشاورزی ارائه کردند و پس از آن ایده های برتر با مشارکت شرکت کنندگان در این رویداد انتخاب شدند.

در روز دوم این رویداد استارتاپی ایده های برتر با تشکیل تیم کاری خود و با حمایت مربیان حاضر در رویداد برای پردازش ایده و ارائه نمونه اولیه ایده خود اقدام کردند.

در نهایت ۱۰ تیم با ایده های برتر در مرحله نهایی استارتاپ ویکند ایدوکا لرستان حاضر شدند؛ تیم های «گژک»، «تقویم گردشگری»، «خونه خوبه»، «i Trip»، «بلوط»، «گلخونه هوشمند»، «برگ»، «نوش دارو»، «trip tip» و «تژگاه» ۱۰ تیم برتر حاضر در مرحله نهایی رویداد استارتاپی لرستان هستند.

بر اساس این گزارش، مربیان حاضر در استارتاپ ویکند گردشگری و کشاورزی لرستان در طول برگزاری این رویداد کارگاه های آموزشی را برای شرکت کنندگان برگزار کردند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.