امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۱۲/۱۵ تعداد بازدید: ۱۳۱
print

استاندار لرستان افزایش برخی از آسیب‌های اجتماعی در لرستان

استاندار لرستان از افزایش نرخ رشد برخی از آسیب‌های اجتماعی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی صبح یکشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: باوجوداینکه در استان‌ ما اقدامات و زمینه‌های کنترلی بیشتر و آسیب‌های اجتماعی در حوزه‌های مختلف کمتر است اما در مواردی شاهد افزایش نرخ رشد برخی آسیب‌های اجتماعی هستیم.

وی ادامه داد: اگر در این زمینه‌ها اقدامات مناسبی صورت نگیرد ماهم به سرنوشت سایر استان‌هایی که شیوع مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی در آن‌ها زیاد است، مبتلا می شویم.

استاندار لرستان بابیان اینکه امروز در برخی استان‌ها نرخ طلاق بسیار بیشتر از ما است گفت: ولی نرخ رشد این آسیب‌ها نیز در استان ما روبه افزایش است و در حوزه مواد مخدر هم نیاز به اقدامات پیشگیرانه است.

خادمی افزود: خوشبختانه در سال‌های اخیر هم اقدامات مناسبی درزمینهٔ مقابله با آسیب‌های اجتماعی و ...انجام‌شده اما هنوز با حد مطلوب فاصله‌داریم.

وی ادامه داد: خوشبختانه با تأکیدات مقام معظم رهبری اقدامات مناسبی در این زمینه در سطح کشور و استان‌های مختلف انجام‌شده و اعتبارات ملی و استانی خوبی ابلاغ‌شده است.

استاندار لرستان تصریح کرد: البته کم‌کاری‌هایی درزمینهٔ اقدامات فرهنگی در حوزه آسیب‌های اجتماعی انجام‌شده ولی امروز و با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در اولویت قرارگرفته است ولی نیازمند همکاری و استمرار طرح‌ها در این بخش هستیم.

خادمی با اشاره به تهیه سند مبارزه با مواد مخدر استان نیز گفت: ما نسبت به برخی استان‌ها در حوزه مبارزه با مواد مخدر وضع مناسبی داریم اما تا رسیدن به حد مطلوب باید بیشتر کارکرد.

وی اضافه کرد: در اجرای این سند باید از پراکنده‌کاری جلوگیری کرد و اقداماتی برای به پاک‌سازی مناطق و کاهش تمایل به مصرف انجام شود.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.