امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱۲/۲۱ تعداد بازدید: ۹۳
print

 استاندار لرستان توسعه لرستان تنها با منابع دولتی میسر نمی‌شود

استاندار لرستان گفت: توسعه لرستان تنها با استفاده از منابع دولتی میسر نمی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری لرستان در سخنانی با تاکید بر ضرورت ورود دانشگاهها برای توسعه لرستان اظهار داشت: متاسفانه دانشگاههای استان با مقوله توسعه و پیشرفت لرستان فاصله دارند و اگر این قشر به کمک توسعه استان نیایند روند توسعه استان کند خواهد بود.

وی با بیان اینکه تحصیل ۱۰۴ هزار دانشجو در لرستان فرصت خوبی برای توسعه همه جانبه استان به شمار می آید گفت: باید از این ظرفیت برای رشد و توسعه استان استفاده کنیم.

استاندار لرستان در ادامه سخنان خود به موضوع خصوصی سازی در کشور اشاره کرد و گفت: در این راستا باید از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه استان استفاده کنیم و البته باید از بخش خصوصی واقعی و کننده کار استفاده کرد.

بازوند همچنین در ادامه سخنان خود بر ضرورت تقویت سرمایه های اجتماعی در لرستان تاکید کرد و گفت: همچنین تقویت کشاورزی صنعتی به جای سنتی باید در لرستان به عنوان یک اصل مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه برای توسعه لرستان تنها نباید به منابع و اعتبارات دولتی توجه کنیم گفت: باید با اقدامات و برنامه ریزی لازم زمینه حضور فعال بخش خصوصی در استان فراهم شود.

استاندار لرستان همچنین با اشاره به تفویض ۷۰ اختیار به مدیران استانی از سوی دولت گفت: این امر نیز باید برای مدیران بانک ها عملیاتی شود.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.