امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۸/۵/۲۲ تعداد بازدید: ۱۴۴
print

انتصاب مدیران جوان بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب پیگیری می‌شود

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، انتصاب مدیران جوان را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، جمشید تقی زاده عصر امروز یکشنبه در مراسم معارفه مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به اینکه لرستان از استان هایی است که حرف برای گفتن دارد و قهرمانان بسیاری را تقدیم کرده است، اظهار داشت: از علی یاور عزیزپور مدیرکل سابق ورزش و جوانان لرستان قدردانی می کنم که تلاش ویژه ای انجام دادند، گزارشی که امروز ارائه کردند حاکی از این است که شبانه روز خود را برای ورزش استان گذاشته اند.

وی با بیان اینکه سیاست کلی وزارت ورزش در این برهه از زمان، حرکت بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب است که به عنوان منشور کاری تعریف شده و در صدر برنامه های وزارت ورزش قرار دارد، تصریح کرد: مهم ترین مخاطب رهبر انقلاب در این بیانیه جوانان هستند و هسته مرکزی تحقق این بیانیه سپردن کار به جوانان با هدف پیشرفت همه جانبه است.

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه طی روزهای اخیر مدیران جوانی را معارفه می کنیم از جمله سید علی کریمی که امروز به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان منصوب می شود، افزود: روز سه شنبه نیز یک مدیر جوان دیگر را در ایلام منصوب می کنیم.

تقی زاده با اشاره به اینکه نقشی که رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرده اند سپردن کار به جوانان است، گفت: وزارت ورزش در این راستا گام برمی دارد و به دنبال این است که استفاده بهینه را از ظرفیت جوانان داشته باشد و امیدواریم این مدیران جوان تحول خوبی در ورزش ایجاد کنند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.