امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۸/۱۳ تعداد بازدید: ۲۰
print

انتقاد استاندار از وضعیت پروژه‌های عمرانی دلفان لزوم رفع مشکلات

استاندار لرستان از وضعیت پروژه های عمرانی شهرستان دلفان انتقاد کرد و گفت: این مشکلات باید با اقدامات لازم رفع شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی در بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان دلفان در سخنانی با اشاره به اجرای طرح مشارکتی آسفالت معابر روستایی از سوی دهیاری ها و همچنین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار داشت: در این راستا معابر روستایی استان با استفاده از قیر رایگانی که پیش بینی شده آسفالت می شوند.

وی با بیان اینکه این طرح در ۳۰ روستای شهرستان دلفان آغاز شده است عنوان کرد: همچنین این طرح مشارکتی آسفالت معابر روستایی در ۱۰ روستای این شهرستان عملیاتی شده که طی امروز به نمایندگی از این تعداد یک طرح در روستای «زآلی دو آب» افتتاح شد.

استاندار لرستان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه پروژه های عمرانی شهرستان دلفان دارای مشکلات فراوانی است عنوان کرد: در حال حاضر پروژه سد تاج امیر در حال اجرا بوده و پیشرفیت فیزیکی آن خوب بوده که امیدواریم در آینده نزدیک عملیاتی شود.

خادمی با اشاره به پروژه چهارخطه خرم آباد - دلفان نیز بیان داشت: در این زمینه نیز اعتبارات خوبی اختصاص پیدا کرده و هم اکنون فعال است و امیدواریم در آینده نزدیک این پروژه نیز اجرایی شود.

وی با اشاره به اجرای طرح گاوداری دو هزا راسی و همچنین یک طرح گاوداری پنج هزار راسی در شهرستان دلفان گفت: این دو طرح مقرر است که توسط بنیاد مستضعفان و همچنین بنیاد برکت در این شهرستان عملیاتی شوند.

استاندار لرستان با بیان اینکه برخی از خواسته های به حق نیز در شهرستان وجود دارد که به دلیل کمبود منابع امکان عملیاتی شدن آنها وجود ندارد گفت: همچنین این طرح ها هنوز مطالعاتشان کامل نشده است.

خادمی با تاکید بر اینکه تسریع در گاز رسانی روستایی یکی از برنامه های مهم ما در شهرستان دلفان است گفت: همچنین بهسازی معابر روستایی از دیگر برنامه های ما در این شهرستان خواهد بود.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.