امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۶/۱۴ تعداد بازدید: ۱۰۳
print

ایجاد ۶۹۷ فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد لرستان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از ایجاد ۶۹۷ فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد طی امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جاسم محمدی فارسانی از ایجاد ۶۹۷ فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد لرستان طی امسال خبر داد.

وی گفت: این تعداد فرصت شغلی با اختصاص ۸۸ میلیارد و ۹۶۵ میلیون ریال تسهیلات بانکی توسط کمیته امداد لرستان طی پنج ماه نخست امسال ایجاد شده است.

مدیر کل کمیته امداد لرستان با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای مددجویان و خودکفا کردن آنها از اهداف کمیته امداد است، افزود: همچنین مبلغ ۱۸ هزار و ۶۴۰ میلیون ریال از منابع و صندوق قرض‌الحسنه کمیته امداد استان لرستان، تسهیلات ویژه خودکفایی و اشتغال‌زایی شامل وام بانکی تسهیلات اشتغال از پنج میلیون تا ۱۵ میلیون تومان به مددجویان تحت پوشش این نهاد اعطا شده است.

محمدی فارسانی با بیان اینکه وام‌های پرداختی به دو دسته ایجادی و توسعه‌ای تقسیم می‌شوند، گفت: وام‌های پرداختی ایجادی برای ایجاد شغل و یا کارآفرینی در نظر گرفته می‌شود و وام‌های پرداختی توسعه‌ای برای توسعه و گسترش شغلی که دارند از آن استفاده می‌کنند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.