امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۹/۲/۱۴ تعداد بازدید: ۲۷۳
print

بازنشستگان تیپ ۱۸۴ شهید فتح الهی خرم‌آباد تجلیل شدند

مراسم تجلیل از بازنشستگان تیپ ۱۸۴ خرم‌آباد امروز با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی تیپ ۱۸۴ شهید فتح الله خرم آباد، امروز شنبه مراسم تجلیل از بازنشستگان تیپ ۱۸۴ که در سال ۱۳۹۸ به افتخار بازنشستگی نائل آمده بودند برگزار شد.

در حاشیه این مراسم امیر سرتیپ دوم حسنعلی زمانی فرمانده تیپ ۱۸۴ خرم آباد طی سخنانی اظهار داشت: این مراسم باهدف قدردانی از زحمات، تلاش، ایثار و گذشت بازنشستگانی انجام می‌شود که در طول ۳۰ سال خدمت صادقانه خود، با تمام وجود از مرزهای ایران اسلامی جانانه دفاع کردند.

وی گفت: امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون جانفشانی‌های بازنشستگان، رزمندگان دیروز و هم رزمان آنان که به درجه رفیع شهادت نائل شدند و آنهایی که امروز در سنگر آنان خدمت می‌کنند، است.

فرمانده تیپ ۱۸۴ خرم آباد با اشاره به اینکه بازنشستگان سند افتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران در ایثارگری هستند، افزود: تکریم از پیشکسوتان و بازنشستگان باعث حفظ ارزش‌های انسانی، اخلاقی و دینی است و استفاده از تجربیات گذشتگان سرمایه ما و چراغ راه آینده ما خواهد بود.

در پایان این مراسم از بازنشستگان با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.