امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۸/۱/۶ تعداد بازدید: ۸۹
print

بخشدار معمولان خبر داد آبگرفتگی ۱۴۰ واحد مسکونی در معمولان

بخشدار معمولان از آبگرفتگی ۱۴۰ واحد مسکونی در این منطقه خبر داد و گفت: سیل زدگان نیازمند به ایجاد شرایط اسکان و تامین مواد غذایی هستند.

سید حبیب الله موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه سیلاب معمولان خسارت زیادی به زیر ساخت‌ها، اراضی کشاورزی، باغات، واحدهای مسکونی، پل، ابنیه و جاده‌های معمولان وارد کرده است، اظهار داشت: همه راه‌های ارتباطی با شهر معمولان قطع شده و برای انتقال ۳ مریض اورژانسی به مرکز با مشکل مواجه هستیم.

وی خاطر نشان کرد: آب شرب شهر معمولان از صبح روز دوشنبه قطع شده و تاکنون وصل نشده است.

بخشدار معمولان با بیان اینکه پل ارتباطی فلزی جنب کلهر، پل چم شهران، پل دمرود افرینه، پل زورانتل و پل کلات در اثر طغیان رودخانه کشکان زیر آب رفته و راه ارتباطی ۵۰ روستا قطع و ساکنین این روستاها نیازمند بسته غذایی، آرد و نان و آب هستند، یادآور شد: ۱۰۰ واحد مسکونی داخل شهر و ۴۰ واحد مسکونی روستایی دچار آبگرفتگی شده و نیاز مبرم به چادر هلال احمر دارند.

موسوی تاکید کرد: اولویت اول رفع مشکل راه ارتباطی و آب شرب شهر معمولان و دوم تأمین مایحتاج عمومی سبد غذایی و چادر برای سیل زدگان شهری و روستایی است.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.