امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱۱/۲۷ تعداد بازدید: ۱۸۷
print

 برای تردد مسافران نوروزی؛ نقاط حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی لرستان آشکارسازی می‌شوند

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از آشکار سازی نقاط حادثه خیز در سطح جاده های این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی زندی فر شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد تسهیل سفرهای نوروزی در سخنانی با اشاره به اینکه در ایام نوروز گشت های راهداری به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود اظهار داشت: این گشت ها در تمام شهرستان ها فعال خواهند شد.

وی با اشاره به تامین و تجهیز روشنایی محورهای مواصلاتی لرستان از ابتدای اسفندماه امسال عنوان کرد: همچنین چهار اکیب پیش بینی شده که اقدام به لکه گیری سطح محورهای مواصلاتی استان کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با بیان اینکه کل تابلوهای سطح جاده های استان به روز رسانی می شوند گفت: تمام نقاط حادثه خیز در جاده های استان برای تردد مسافران نوروزی آشکار سازی خواهند شد.

زندی فر با اشاره به آشکار سازی گاردریل ها در سطح جاده ای لرستان گفت: همچنین تابلوهای معرفی مراکز گردشگری و تفرجگاهای سطح استان در جاده ها نصب می شوند.

وی با اشاره به نصب ۶۰ چراغ در مناطق پر خطر جاده های استان بیان داشت: همچنین ۱۴ ایستگاه دائمی پلیس در سطح محورهای مواصلاتی استان مستقر می شوند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان تمام چراغ های چشمک زن در سطح محورهای مواصلاتی استان به روز رسانی می شوند گفت: همه راهدارخانه های استان آماده پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی هستند.

زندی فر با بیان اینکه چون سال های قبل تجربه بارش برف و باران را در ایام نوروز داشتیم اکیب های راهداری زمستانی در این ایام نیز فعال خواهند بود گفت: همچنین زیباسازی ورودی و خروجی شهرها نیز یکی دیگر از برنامه های ما برای ایام نوروز خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه حمل و نقل نیز دو جلسه با صنوف مسافربری نیز داشته ایم گفت: ستاد نوروزی در این زمینه از ابتدای اسفندماه در استان راه اندازی می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با اشاره به تدوین دستور العمل فروش اینترنتی بلیط ناوگان مسافر بری استان گفت: مقرر شده که شرکت های حمل و نقل مسافربری یک ناوگان کشیک در ایام نوروز داشته باشند.

زندی فر با اشاره به شرکت های امداد خودرو و معاینه فنی در ایام نوروز به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند گفت: مراکز معاینه فنی از ابتدای اسفندماه به صورت سه شیفت فعالیت خواهند کرد.

وی با اشاره به فعال بودن مرکز مدیریت راههای استان گفت: همچنین برای تامین گشت های نامحسوس پلیس نیز ما همکاری لازم را خواهیم داشت.

مدیر کل راهدرای و حمل و نقل جاده ای لرستان همچنین از آمادگی ارائه خدمات ۱۳ مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی استان به مسافران نوروزی خبر داد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.