امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ تعداد بازدید: ۲۹۷
print

برقراری پرواز قشم در فرودگاه خرم‌آباد طی ایام نوروز

خرم آباد - مدیر فرودگاه خرم آباد از برقراری پرواز قشم طی ایام نوروز در این فرودگاه خبر داد.

 اسفندیار کیانی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه گردشگری لرستان با اشاره به آمادگی فرودگاه خرم آباد برای برقراری پروازهای نوروزی اظهار داشت: تلاش ما این بوده که طی ایام نوروز پروازهای قشم، نجف و مشهد را در فرودگاه خرم آباد داشته باشیم.

وی با اشاره به بهسازی بلوار فرودگاه خرم آباد عنوان کرد: همچنین بخش اپرون طرح توسعه فرودگاه خرم آباد نیز به مساحت پنج هزار متر مربع اجرایی شده است.

مدیر فرودگاه خرم آباد تصریح کرد: با احتساب اپرون جدید و همچنین قدیم فرودگاه خرم آباد، میزان اپرون این فرودگاه به بیش از ۱۶ هزار متر مربع می رسد.

کیانی همچنین به موضوع برقراری پروازهای فرودگاه خرم آباد اشاره کرد و گفت: در این راستا چارتر کننده و همچنین شرکت هواپیمایی تابان آمادگی خود را برای برقراری پرواز قشم در فرودگاه خرم آباد اعلام کرده است.

وی با بیان اینکه همچنین سازمان حج و زیارت آمادگی خود را برای برقراری دو پرواز نجف و بغداد در فرودگاه خرم آباد اعلام کرده است گفت: همچنین پروازهای فرودگاه خرم آباد به مقصد تهران نیز قطع نمی شود و ممکن است تنها تعداد آنها کمتر شود.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.