امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ تعداد بازدید: ۱۱۱
print

برگزاری تور رایگان گردشگری شهرداری خرم‌آباد برای مسافران نوروزی

شهردار خرم آباد از پیش بینی تور رایگان این نهاد برای مسافران نوروزی در ایام نوروز خبر داد.

 یحیی عیدی بیرانوند پیش از ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه گردشگری لرستان در سخنانی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی شهرداری خرم آباد برای ایام نوروز اظهار داشت: در این راستا ستاد نوروزی از سوی شهرداری خرم آباد راه اندازی شده است.

وی از استقرار چادرهای اقامتی در ورودی های شهر خرم آباد برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد و عنوان کرد: این چادرهای اقامتی در چهار پارک سطح شهر خرم آباد در نظر گرفته شده اند.

شهردار خرم آباد با اشاره به استقرار ۴۰۰ تخته چادر از سوی شهرداری خرم آباد در سطح پارک های این شهر بیان داشت: همچنین با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته امیدواریم هلال احمر استان نیز ۲۵۰ تخت چادر دیگر در اختیار شهرداری خرم آباد برای اسکان مسافران نوروزی قرار دهد.

عیدی بیرانوند از ایجاد کمپ استقبال از مسافران نوروزی در محل مسجد آیت الله کمالوند خرم آباد در ورودی شهر خبر داد و گفت: همچنین برگزاری تورهای گردشگری رایگان برای مسافران و مهمانان نوروزی از دیگر برنامه های شهرداری خرم آباد محسوب می شود.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.