امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱۲/۲۱ تعداد بازدید: ۱۲۲
print

برگزاری ۴ کارگاه تخصصی مد و لباس ایرانی اسلامی در خرم‌آباد

چهار کارگاه تخصصی مد و لباس ایرانی اسلامی در خرم آباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با برگزاری اولین جشنواره استانی و نمایشگاه ملی مد و لباس ایرانی اسلامی در خرم آباد، چهار کارگاه تخصصی با موضوع البسه بومی، ایرانی و اسلامی در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد این شهرستان برگزار شد.

کارگاه تخصصی تکنیک های چاپ باتیک اندونزی اولین کارگاه تخصصی برگزار شده در جشنواره استانی و نمایشگاه ملی مد و لباس ایرانی اسلامی بود که در آن «شیما طراحانی» به عنوان مدرس، جدید ترین تکنیک های این حوزه را به حاضران آموزش داد.

کارگاه بررسی تخصصی لباس های سنتی استان لرستان، دیگر کارگاه آموزشی این جشنواره بود که با حضور علاقه مندان به لباس های بومی و محلی در تالار بهمن مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد برگزار و «لیلا پهلوانی»   از اساتید دانشگاه به عنوان مدرس دوره، به بررسی ویژگی ها، طرح ها و سیر تحول لباس های سنتی در لرستان پرداخت.

در کارگاه دیگری برگزار می شود، «پروین  مراحمی» از اساتید دانشگاه و مدرس دوره در خصوص رنگ شناسی لباس، جدیدترین مطالب را به حاضران آموزش خواهد داد.

برگزاری کارگاه تخصصی «عفاف و حجاب» با حضور مدیر کل امور بانوان و خانواده ی استانداری لرستان از دیگر برنامه های جنبی این رویداد خواهد بود.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.