امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۳/۱۸ تعداد بازدید: ۱۴۴
print

امروز صبح 17 خرداد ماه جمعی از پرسنل مخابرات لرستان ، در مقابل استانداری لرستان دست به تجمع زدند اعتراض این کارمندان دربحث حقوق و مزایای به تعویق افتادن آن واجرایی نشدن مصوبه مجلس در خصوص طرح طبقه بندی مشاغل در مخابرات استان می باشد.

تجمع اعتراض آمیز پرسنل مخابرات لرستان در برابر استانداری

 به گزارش تابناک لرستان لرستان، امروز صبح 17 خرداد ماه  جمعی از پرسنل مخابرات لرستان ، در مقابل استانداری لرستان دست به تجمع زدند.

برپایه این گزارش ، اعتراض این کارمندان دربحث حقوق و مزایای به تعویق افتادن آن واجرایی نشدن مصوبه مجلس در خصوص  طرح طبقه بندی مشاغل در مخابرات استان می باشد.

این معترضان می گویند :اعتراض ما به علت  تعویق حقوق هایمان در این رکوداقتصادی است .

یکی از این کارمندان به تاناک لرستان گفت: ازهمه مهمتر اینکه اجرایی نشدن مصوبه مجلس در خصوص طرح طبقه بندی مشاغل در مخابرات  لرستان می باشد.

وی افزود:  لازم و شایسته است آقای استاندار محترم در خصوص حل مشکلات  این پرسنل و حقوق ومزایای اجرای طرح طبقه بندی مشاغل اقدام نمایند تا باعث ایجاد انگیزه کاری و دلگرمی پرسنل مخابرات  در امر در خدمت رسانی مطلوب به شهروندان باشد.

 
  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.