امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۸/۱۰/۲۳ تعداد بازدید: ۱۲۸
print

 ثمینی خبر داد تایید صلاحیت ۱۶۴ داوطلب نمایندگی مردم لرستان در مجلس

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: وضعیت احراز صلاحیت نامزدهای انتخاباتی پس از انجام بررسی‌ها به ستاد انتخابات استان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود ثمینی امروز یکشنبه در گفتگو با رسانه‌ها گفت: پس از بررسی‌های انجام شده در خصوص نامزدهای حوزه‌های انتخاباتی استان، اسامی افرادی که واجد شرایط برای این مهم تشخیص داده شدند به ستاد انتخابات استان اعلام شد.

وی اظهار داشت: بر اساس آمارهای رسمی ۴۰۸ نفر به عنوان نامزد انتخابات در استان ثبت نام کردند که در ابتدای امر ۳۴ نفر انصراف خود را اعلام و تعداد ۳۷۴ نفر دیگر برای تشخیص احراز صلاحیت به شورای نگهبان معرفی شدند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان افزود: بر اساس آمار اعلام شده تعداد ۱۱۷ نفر از افراد فوق که جمعاً ۳۱.۲ درصد کل آمار را تشکیل می‌دهند به عنوان رد صلاحیت شدگان معرفی شده و تعداد ۹۳ نفر دیگر که ۲۴.۹ درصد آمار را شامل می‌شوند، عدم احراز صلاحیت آنها اعلام شده است.

ثمینی بیان کرد: ۱۶۴ نفر باقیمانده به عنوان افرادی که صلاحیت آنها تأیید شده است، اسامی آنان در فهرست نهایی استان دیده می‌شود و از این جمع افرادی که رأی اعتماد مردم را در انتخابات اسفند ماه اخذ کنند، به عنوان نماینده مردم راهی بهارستان خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: به منظور تکریم افرادی که به هر دلیل صلاحیت آنها احراز نشده است و برای اجرای مر قانون انتخابات، شعبه رسیدگی به شکایات شورای نگهبان مستقر در استانداری لرستان پاسخگوی این افراد خواهد بود.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.