امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۸/۹/۲۰ تعداد بازدید: ۱۰۴
print

خرم‌آباد میزبان جشنواره بین المللی «سینما حقیقت»

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری جشنواره بین المللی «سینما حقیقت» در مرکز این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین فتایی در گفت و گو با رسانه ها، اظهار داشت: سیزدهمین جشنواره بین المللی و اولین جشنواره استانی فیلم مستند ایران «سینما حقیقت»  ۲۰ و ۲۱ آذرماه سال جاری در سینما استقلال خرم آباد برگزار می شود.

وی، گفت: در این جشنواره که با حمایت این اداره کل ارشاد و به همت خانه سینمای مستند لرستان برگزار می شود فیلم های روایت سیل «مصطفی شوقی»، قرقبان «فتح الله امیری، نیما عسگری»، خانه سنگی «محمدعلی یزدان پرست»، آنها «رضا بیات»، قیچی «الناز دیبافر»، آبشار «علی شهابی نژاد» و جمیله «محمدباقر شاهین»  در دو روز و هشت سانس از ساعت ۱۴ تا ۲۲ پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، گفت: این جشنواره برای اولین بار در استان لرستان برگزار می شود و علاقه‌مندان می توانند به صورت رایگان از فیلم های منتخب این جشنواره در سالن شماره دو سینما استقلال خرم آباد بهرمند شوند.

فتایی، گفت: جشنواره فیلم مستند «سینما حقیقت» به عنوان معتبرترین جشنواره سینمای مستند جایگاه ویژه و ممتازی در بین علاقمندان سینما دارد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.