امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۱۲/۱۵ تعداد بازدید: ۱۲۸
print

 در شورای مبارزه با مواد مخدر مطرح شد؛ جمع‌آوری معتادان متجاهر ازسطح شهرهای لرستان هم‌زمان با ایام نوروز

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان از جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهرهای این استان همزمان با ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی بیرانوند صبح یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: یکی از موضوعاتی که در سال‌های اخیر موجب نارضایتی شهروندان شده بود، مسئله خرده‌فروشی در سطح شهرها و به‌ویژه مناطق آسیب‌پذیر و حاشیه‌ای بوده است.

وی افزود: در این راستا با همکاری فرمانداران استان نیز مقرر شد که اقداماتی در راستای شناسایی نقاط آلوده انجام شود و درنهایت یک نقطه آلوده را از شهرستان برای اجرای طرح معرفی کنند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان ادامه داد: در این زمینه نیز فرمانداران همکاری مناسبی داشته‌اند و همه اقدامات نظارتی نیز با همکاری فرمانداران انجام می‌شود.

بیرانوند گفت: لازم است اقدامات مناسبی در خصوص سند درمان، بومی‌سازی درمان و صیانت از معتادان نیز انجام شود.

وی گفت: همچنین در ایام نوروز نیز اقداماتی ازجمله جمع‌آوری معتادان متجاهر در سطح شهرستان‌ها، آموزش‌های پیشگیرانه از اعتیاد برای مسافران نوروزی و توزیع کتابچه عملکرد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کشور صورت می‌گیرد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.