امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۷/۷/۸ تعداد بازدید: ۲۶۹
print

 در گفت و گو با مهر مطرح شد؛ کمبود امکانات و تجهیزات در آتش‌نشانی پلدختر

به گزارش خبرنگار مهر، صمد چراغی پور در حاشیه مراسم رژه موتوری آتش نشانی شهرداری پلدختر در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: آتش نشانی شهرداری پلدختر با داشتن ست نجات، خودرویی برای نصب آن ندارد تا زمان وقوع بحران از آن استفاده  کند.

وی، افزود: کمبود امکانات و تجهیزات در بحران ها فاجعه می آفریند و حادثه هیچ گاه خبر نمی کند و نباید نسبت به این امر مهم بی تفاوت بود.

شهردار پلدختر، گفت: با توجه به اینکه پلدختر در مسیر جاده ترانزیتی قرار دارد و در بسیاری از تصادفات جاده ای برای نجات جان هموطنان به ابزار و امکانات لازم نیاز است.

وی، افزود: سرعت، دقت و داشتن تجهیزات و امکانات از ضرورت های موفقیت در آتش نشانی و از وظایف مهم آتش نشانان است و موجب تسریع در انجام ماموریت ها می شود.

چراغی پور با تبریک هفتم مهر ماه روز آتش نشانی و خدمات ایمنی، خاطرنشان کرد: آتش نشانان پلدختر با وجود زحمات زیاد و سختی کار اما برخلاف کارکنان سایر دستگاه ها حقوق به موقع دریافت نمی کنند.

وی، افزود: آتش نشانان پلدختر به دلایل مختلف و وجدان کاری وظایف و فعالیت هایی فراتر از وظیفه قانونی خود متحمل می شوند و ماموریت هایی را در محدوده هایی که فاصله و مسافت طولانی با شهر دارند انجام می دهند.

شهردار پلدختر، گفت: بر اساس قانون آتش نشانان برای ماموریت های خارج از حریم شهری باید تنها دستور از رئیس ستاد حوادث شهرستان یا استان داشته باشند اما در پلدختر این جان برکفان مسافت های زیادی برای مهار آتش در بیشتر مواقع طی می کنند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.