امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۸/۱۲/۲۲ تعداد بازدید: ۳۱۵
print

دعوت نماینده ولی فقیه در لرستان از عموم مردم جهت پیوستن به پویش ملی به توان ما

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با تأکید بر یاری مردم در روزهای سخت مقابله با کرونا، از عموم مردم این استان جهت پیوستن به پویش ملی به توان ما دعوت به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه شهرستان خرم آباد در مصاحبه با خبرنگار دفتر روابط عمومی این اداره کل با بیان مطالبی در این خصوص گفت: ملت متدین و انقلابی ایران اسلامی روزهای سخت تر از آنچه امروز به‌عنوان مقابله با ویروس کرونا در پیش رو دارند را پست سر گذاشته اند و قطعا به یاری خداوند از این مرحله هم خواهند گذشت.

وی افزود: چیزی که در کنار جدی گرفتن و عمل به دستورات بهداشتی و پزشکی مسئولان این حوزه اهمیت دارد، کمک کردن به مردم در جهت گذر از این روزهای سخت است، لذا می طلبد که طبق دستورات، آیات و روایات با هم مهربان باشیم دست هم را بگیریم تا با یاری و فضل خدا از این مقطع حساس هم عبور کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان ضمن دعوت از عموم مردم استان لرستان جهت پبیوستن به پیویش ملی به توان ما، اظهار داشت: امروز باید به خانواده هایی که کسب و کار و درآمد مناسبی ندارند در تهیه ماسک، مواد ضدعفونی کننده و دیگر لوازم مورد نیاز در مقابله با ویروس کرونا کمک کنیم، لذا با توجه به اهمیت کمک نظام مند از راه شناسایی صحیح اقشار و خانواده های نیازمند می طلبد که مردم مومن و انقلابی استان لرستان به پویش به توان ما بپیوندند و در حد توان خود به این کار حسنه که قطعا جزء صدقات جاریه و خیرات حسنه است و در درگاه خداوند متعال باقی خواهد ماند کمک کنند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.