امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۲/۴ تعداد بازدید: ۵۹
print

 رئیس دانشگاه لرستان فرهنگ ایثار و شهادت باید به نسل دانشجوی کشور منتقل شود

رئیس دانشگاه لرستان تاکید کرد: فرهنگ ایثار و شهادت باید به نسل دانشجوی کشور منتقل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو عزیزی صبح یکشنبه در دومین کنگره بزرگداشت ۱۳۵ شهید دانشجوی استان لرستان در سخنانی با تاکید بر اینکه ادای دین به شهدا یک تکلیف است که همه مردم در این زمینه مسئولیت دارند اظهار داشت: باید هرهنگ بسیجی که فرهنگ ایثار و شهادت بوده در جامعه نهادینه شود.

وی با بیان اینکه فرهنگ بسیجی یعنی پایبندی به دین، پایداری نظام، استقلال و آزادی عنوان کرد: باید این فرهنگ به قشر دانشجو برای اداره کشور منتقل شود و فرهنگ ایثار و شهادت باید به یک بینش در بین نسل جوان و جامعه امروز تبدیل شود.

رئیس دانشگاه لرستان با تاکید بر ضرورت انتقال ارزش های دفاع مقدس بین نسل جوان و دانشجوی کشور بیان داشت: شهادت طلبی و جهادی بودن میراث ایران اسلامی بوده که باید به نسل های آینده انتقال داده شود.

عزیزی با تاکید بر اینکه در این راستا برنامه ریزی برای انتقال این فرهنگ به نسل جوان از اولویت ها و برنامه های دولت بوده است گفت: برگزاری کنگره های دانشجویی، اعزام به راهیان نور و ... از جمله این اقدامات بوده است.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.