امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۷/۳/۲۹ تعداد بازدید: ۷۶
print

 رئیس پلیس راه لرستان تاکید کرد؛ ضرورت ایمن‌سازی و نصب علائم در جاده‌های فرعی و تفرجگاهی لرستان

رئیس پلیس‌راه لرستان بر ضرورت ایمن‌سازی و نصب علائم در جاده‌های فرعی و تفرجگاهی این استان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مرتضی چغلوند ظهر یکشنبه در کارگروه گردشگری لرستان در سخنانی با بیان اینکه توجه به مباحث زیرساختی و ترافیکی در فصل تابستان باید مانند ایام نوروز مورد توجه قرار گیرد اظهار داشت: متاسفانه کشته های تصادفات جاده ای در سه ماهه تابستان برابر با کشته های کل سال است.

وی با اشاره به گستردگی ترافیک در جاده های فرعی و تفرجگاهی عنوان کرد: این امر در افزایش تعداد فوتی ها در تصادفات جاده ای تاثیر گذار است.

رئیس پلیس راه لرستان با تاکید بر نصب علائم، خط کشی و ایمن سازی جاده های استان تصریح کرد: محورهای فرعی و تفرجگاهی در چند روز گذشته دارای تصادفاتی بوده است که ایمن سازی آنها ضروری است.

سرهنگ چغلوند با بیان اینکه با تاکید بر نصب علائم و تابلوهای شب در سطح جاده های فرعی و تفرجگاهی استان تصریح کرد: همچنین پیچ های منتهی به پرتگاهها نیز در سطح استان باید ایمن سازی شوند.

وی با اشاره به راه اندازی گشت نامحسوس پلیس راه برای اولین بار در مناطق تفرجگاهی بیان داشت: در این راستا باید پلیس از سوی استانداری و دستگاههای دیگر تقویت شود.

رئیس پلیس راه لرستان همچنین تاکید کرد: تردد اتوبوس در محور سپیددشت ممنوع است و باید میراث فرهنگی، استانداری و ... چند مینی بوس را برای تردد مردم و گردشگران پیش بینی کنند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.