امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۷/۱۲/۸ تعداد بازدید: ۲۱۴
print

سردار کشکولی مطرح کرد تحقق پیشرفت تعهد جمعی می‌خواهد

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر اینکه تحقق پیشرفت نیازمند به تعهد جمعی است، گفت: هرکسی با هر گرایش سیاسی و مرتبه علمی باید کار خود را درست انجام دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مرتضی کشکولی امروز سه شنبه در مراسم گرامیداشت روز مهندس با اشاره به اینکه چهلمین سال انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشتیم، و به مصداق آیه قرآنی «اَللهُ وَلیُّ الَّذینَ ءامَنُوا یُخرِجُهُم مِنَ الظُّلُماتِ اِلَی النُّور»  از ظلمات و جهل محض درآمدیم و به نور پیوستیم، اظهار داشت: صاحب مطلق انقلاب نیز مردم هستند.

وی با بیان اینکه در مشارکت سیاسی هم می گویند میزان رای ملت است،  رهبری هم گفتند مشروعیت حکومت با رای و خواست و اراده مردم است، تصریح کرد: به دلایل مختلف یک کسری و نقصانی وجود دارد که هنوز نتوانسته ایم خود را با جمهوریت وفق دهیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر اینکه زندگی جمعی یک تعهد جمعی می خواهد، افزود: جمهوریت یک تعهد همگانی است و باید هرکسی هرجا هست کارش را خوب انجام دهد،  اگر ادب و فرهنگ جمهوریت را داشته باشیم باید هر کسی در زمینه کاری خود خوب فعالیت کند.

سردار کشکولی یادآور شد: هرکسی هرجا هست، با هر دین و گرایش سیاسی و قومیت و مرتبه علمی و مناصب حکومتی متعهد است، کار را باید خوب انجام دهد اگر ندهد خیانت کرده است.

وی با اشاره به ضرورت اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص سبک زندگی ایرانی اسلامی در بخش ساخت و سازها و معماری بناها گفت: برای نهادینه کردن فرهنگ ملی و بومی و اسلامی در حوزه ساخت و سازها کار نکرده ایم؛ هنوز این تعهد جمعی را نمی بینیم که برای تحقق یک هدف به صورت جمعی فعالیت شود، تنها به صورت فردی کار می کنیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه در حوزه ساخت و ساز نیز باید در هر بخشی که کوتاهی و قصوری صورت گرفت به یکدیگر تذکر بدهیم، طراح، مجری و ناظر همه باید به همدیگر تذکر بدهیم، تصریح کرد: جمعی اندیشه ورز بیایند فارغ از هر خط و جناح سیاسی کار کنند و کاستی های حوزه ساخت و ساز و نقاط مثبت این بخش را بررسی و احصاء کنند.

سردار کشکولی یادآور شد: بر اساس نتایج تحقیقات این هیئت اندیشه ورز رویه های غلط گذشته را اصلاح کنیم.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.