امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۲/۲۷ تعداد بازدید: ۱۸۱
print

هوشنگ بازونددر نشست ستاد مدیریت بحران استان که روز یک شنبه تشکیل شد گفت: در حال حاضر سه پل موقت روی رودخانه خرم آباد بوده که باید تا مهرماه امسال تخریب و حذف شوند.

سه پل موقت روی رودخانه خرم آباد باید تا مهرماه امسال تخریب و حذف شوند

 به گزارش تابناک  لرستان، هوشنگ بازونددر نشست ستاد مدیریت بحران استان که روز یک شنبه تشکیل شد گفت: در حال حاضر سه پل موقت روی رودخانه خرم آباد بوده که باید تا مهرماه امسال تخریب و حذف شوند.

به گفته استاندار لرستان در جریان سیل امسال خرم آباد نقطه بحرانی بود که یکی از دلایل خسارت این حادثه ، وجود پل های موقت بر روی رودخانه شهر بوده است.

وی تاکید کرد: رودخانه لرستان به جای فرصت به تهدید تبدیل شده است وپیگیری پل های موقت خرم آباد از سال 93 در دستور کار بوده که در این راستا هفته گذشته یک پل موقت حذف و پل اصلی زیر بار ترافیک قرار گرفته است.

بازوندعنوان کرد: پل های موقت توسط شهرداری خرم آبادباید جمع آوری شوند.

وی افزود: خسارات وارده به منازل واقع در میدام امام (ره) این شهر به دلیل وجود پل های موقت بر روی رودخانه و ورود آب این منازل بود.

بازوند خاطر نشان کرد: نباید مشکلات ترافیکی شهر را با نابودی رودخانه انجام مصوبات غیرکارشناسی رفع کرد چراکه طرح جامع ترافیکی بر مبنای احداث پل های موقت شکل نگرفته است.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.