امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۶/۲۳ تعداد بازدید: ۱۵۴
print

ضرورت مدیریت مصرف برق در دستگاه‌های اجرایی لرستان

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان بر ضرورت مدیریت مصرف برق در دستگاه‌های اجرایی این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فریدون خودنیا در همایش یک روزه مدیریت مصرف با اشاره به اینکه یکی از پرمصرف ترین بخش ها در زمینه انرژی برق سازمان ها و دستگاه های دولتی هستند اظهار داشت: در این راستا تصمیم گرفته ایم کارکنان کلیدی ادارات را که مسئولیت مستقیم حفظ و نگهداری تأسیسات و تجهیزات و مدیریت مصرف حامل های انرژی را به عهده دارند به این همایش دعوت کنیم.

وی با تأکید به اینکه بهینه سازی و مدیریت مصرف در دستگاه های دولتی و اجرایی تأثیر بسزایی در کاهش پیک بار در روز دارد گفت: مسئولین خدمات سازمان ها افرادی هستند که به طور ملموس با هزینه های مصرفی انرژی های مختلف آشنا هستند و می توانند کمک فراوانی به شرکت توزیع برق لرستان در این زمینه کنند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان افزود: با توجه به تفاهم نامه های مختلف بین بسیج کارمندان و شرکت های توزیع و همچنین توانمندیهای بسیج برای انجام کارهای گروهی مصمم شدیم این همایش را برگزار و در ادامه فرهنگ سازی مستمر شرکت با بخش های مهمی از سازمان ها، مباحث و مطالب کلیدی و کاربردی مدیریت مصرف را مطرح و اجرایی کنیم.

خودنیا، آشنایی و آگاه سازی بیشتر و بهتر در خصوص بهینه سازی و مدیریت مصرف انرژی برق، آماده کردن بیشتر ادارات برای کاهش پیک بار در فصول مختلف، آگاه کردن بیشتر مسئولین استان و آگاه سازی و هماهنگی بیشتر رابطین مدیریت مصرف در مدیریت های توزیع را از جمله اهداف برگزاری این همایش برشمرد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.