امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۲/۴ تعداد بازدید: ۶۶
print

 فرماندار خرم آباد مقدمات برگزاری انتخاباتی بزرگ و باشکوه در خرم‌آباد فراهم‌شده است

فرماندار خرم آباد گفت: مقدمات برگزاری انتخاباتی بزرگ و باشکوه در خرم آباد فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسد عبدالهی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خرم آباد اظهار داشت: در حوزه اجتماعی، فرهنگی و سیاسی اقدامات خوبی در خرم آباد انجام شده است.

وی ادامه داد: استراتژی دولت تدبیر و امید در گرو مشارکت و بر اساس باورهای دینی و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار خرم آباد با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تصریح کرد: میزان مشارکت مردم در این انتخابات مهم است که بنا به فرموده مقام معظم رهبری این امر یک حق الناس است.

وی بیان داشت: مقدمات یک انتخابات بزرگ و باشکوه در خرم آباد فراهم شده و نیروی انسانی مورد نیاز هم شناسایی شده اند و هم آموزش دیده اند.

فرماندار خرم آباد اظهارداشت: خرم آباد در دولت تدبیر و امید دوباره زنده شد و در این دوره دو پل در مناطق محروم این شهر احداث شد و این امر اقدامی بزرگ و با ارزش بود.

عبدالهی ادامه داد: در بحث پارکها و فضای سبز کارهای بزرگی انجام شده و ۳ و نیم میلیون نفر در ایام نوروز از استان بازدید کردند که عمده این بازدیدها در خرم آباد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در بحث بهداشت و درمان هم کارهای خوبی صورت گرفت و وضعیت راهها هم به یاری و همدلی همگی مسئولین وضعیت مطلوبی است.

فرماندار خرم آباد اضافه کرد: از نظر مشکلات مالی بسیاری از مشکلات حل شده و امیدواریم به زودی خرم آباد به یکی از پیشرفته ترین شهرهای کشور در بحث اقتصادی و سیاسی تبدیل شود.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.