امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۷/۱۰/۴ تعداد بازدید: ۲۳۹
print

 فرماندار پلدختر مطرح کرد نقش رسانه‌ها در تقویت روحیه امید دستاوردهای انقلاب بیان شود

فرماندار پلدختر با اشاره به نقش رسانه‌ها در تقویت روحیه امید در جامعه، بر لزوم بیان دستاوردهای انقلاب و نظام تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نعمت الله دستیاری شامگاه یکشنبه در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان پلدختر با بیان این که وحدت و همدلی نیاز اصلی امروز کشور است، اظهار داشت: رسانه ها در نظام جمهوری اسلامی به عنوان دلسوزان نظام می توانند با انعکاس دستاوردهای دولت و نظام امید به آینده را در مردم تزریق و تقویت کنند.

وی با بیان این که دمیدن روح امید، وحدت و همدلی مهمترین وظیفه رسانه ها است، افزود: امروز با وجود تهدیدات و تحریم ها و فشارهای اقتصادی دشمن یکی از مهمترین مسائل ایجاد امیدواری در دل مردم است که خبرنگاران می توانند با تعامل و همدلی با دستگاه های اجرایی تاثیر بسزایی در این زمینه داشته باشند.

فرماندار پلدختر گفت: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به روش های گوناگون ترور، جنگ هشت ساله و توطئه های مختلف دیگر در صدد براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بر آمدند و امروز با گذشت ۴۰ سال نمی توانند عزت، اقتدار و توان دفاعی ایران را مشاهده کنند بنابراین می خواهند مردم را نسبت به مسئولان نظام بدبین و بی اعتماد کنند.

وی وحدت، اتحاد و وفاق بین اقشار مختلف جامعه را رمز پیروزی و غلبه بر مشکلات دانست و افزود: خبرنگاران می توانند در این شرایط حساس با هدف شفاف سازی و خنثی کردن رسانه های بیگانه دستاوردهای نظام را به مردم انعکاس دهند.

دستیاری بر تعامل رسانه با دستگاه های اجرایی در انعکاس دستاوردهای دولت تاکید و خاطرنشان کرد: در آستانه مراسم ها و جشن های ۹ دی و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبرنگاران به عنوان قشر توانمند و فرهیخته جامعه می توانند با قلم خود با درایت و هوشیاری راه نفوذ هجمه رسانه ای دشمن را ببندند.

فرماندار پلدختر گفت: دشمن با استفاده از فضای مجازی و رسانه ها کمر همت به ایجاد یاس و ناامیدی در ملت ما بسته که تقویت اخلاق و تقوای رسانه ای رمز عبور از آسیب های ناشی از این فضا است و خبرنگاران می توانند با آگاهی بخشی به مردم در خنثی سازی برنامه های دشمنان نقش بسزایی داشته باشند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.