امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۸/۷/۹ تعداد بازدید: ۱۰۷
print

 فرمانده انتظامی لرستان ۲۶۵ میلیارد تومان کالای قاچاق در لرستان کشف شد

فرمانده انتظامی لرستان از کشف ۲۶۵ میلیارد تومان کالای قاچاق در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حاجی محمد مهدیان نسب امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه قرارگاه مقابله با قاچاق و سلاح غیرمجاز را در لرستان راه اندازی کرده ایم، اظهار داشت: رتبه اول کشفیات سلاح را در کشور داریم.  

وی با بیان اینکه در ۶ ماهه سال جاری، ۸۶ باند سرقت متلاشی و بیش از ۲ هزار سارق دستگیر شده است، تصریح کرد: ۲۶۵ میلیارد تومان کالای قاچاق در لرستان کشف و ۴۴ باند در این رابطه منهدم شده است.

فرمانده انتظامی لرستان یادآور شد: میزان کشفیات کالای قاچاق نسبت به سال گذشته ۳۸ درصد افزایش دارد.

سردار مهدیان نسب با اشاره به اینکه امسال ۶۲ فقره قتل در استان داشته ایم، گفت: قتل ها چندگونه بوده است، اول اینکه باید مردم را توجیه کنیم که از مدار قانون خارج نشوند. از تقاص گرفتن و خودسرانه عمل کردن جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه ۵۹ فقره قتل را کشف کرده ایم، یادآور شد: تعداد قتل ها در لرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۲ درصد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ۲۵ درصد افزایش فوتی در تصادفات جاده و شهر داشته ایم اما تعداد مجروحین تصادفات ۱۴ درصد کاهش داشته است، تصریح کرد: در مجموع تصادفات فوتی و جرحی و خسارتی ۱۳ درصد کاهش یافته است.

سردار مهدیان نسب خاطرنشان کرد: ۳ درصد جانباختگان تصادفات کل کشور مربوط به لرستان است.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.