امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۸/۱/۱۵ تعداد بازدید: ۱۲۴
print

مأموریت روحانی به آذری جهرمی پلدختر نیازمند کار جهادی است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مأموریت ویژه رئیس‌جمهور خبر داد و گفت: رفع مشکلاتی که در پلدختر بوده نیازمند یک کار جهادی و همه‌جانبه است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد آذری جهرمی در جمع خبرنگاران در سخنانی با تاکید بر لزوم دایر شدن فیبر نوری در مناطق سیل زده لرستان، اظهار داشت: الان ارتباط فیبر نوری شهرستان نورآباد به طور کامل از بین رفته است و شبکه «دیتا» آنها برقرار نیست.

وی گفت: در پلدختر همه مراکز مخابراتی زیر گل است، برخی از سایت‌های ارتباطات سیار از بین رفته‌اند، از مجموع ۱۸ سایت، حدود ۹ سایت به شرایط عادی برگشته و وارد مدار شده است، ارتباطات تا حدودی در شهر پلدختر برقرار است منتها ظرفیت کم است، پوشش دایر است، اما ظرفیت کم است.

وزیر ارتباطات، تصریح کرد: همچنان دسترسی به اینترنت در پلدختر فراهم نیست که ظرف فردا تلاش می‌کنیم اینترنت را برقرار کنیم.

آذری جهرمی با بیان اینکه شهرستان رومشکان و کوهدشت نیز دچار مشکل بودند که به شرایط عادی برگشته‌اند، گفت: روستاهای اطراف مشکل زیادی دارند، ارتباطات قطع است، از استان‌های همجوار خواسته‌ایم که سریع اعزام شوند و به صورت تیم‌های مستقل ارتباطات را برقرار کنند.

وی، ادامه داد: شخصاً در پلدختر مستقر می‌شوم که بر روند امداد رسانی نظارت داشته باشم، چرا که گزارش‌هایی که به آقای رئیس جمهور دادند به شدت نگران کننده بود، ایشان شب گذشته تلفنی از من خواستند که امروز به استان بیایم، هر چند ستاد بحران، نیروهای مسلح، نیروهای مردمی و… همه تلاش خود را می‌کنند، اما صحنه‌هایی که آنجا هست نیازمند یک کار جهادی و همه جانبه است تا شرایط را بهبود ببخشیم و بتوانیم کاری کنیم که آلام مردم مقداری کمتر شود.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.