امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۱۲/۱۵ تعداد بازدید: ۱۰۶
print

 مدیرکل راهداری لرستان مطرح کرد؛ فعالیت ۱۸ هزار راننده حرفه‌ای در ناوگان حمل‌ونقل عمومی در لرستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از فعالیت ۱۸ هزار راننده حرفه‌ای در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس شرفی عصر دوشنبه در آیین اختتامیه جشنواره ایمنی رانندگان حرفه‌ای لرستان اظهار داشت: اولین جشنواره ایمنی رانندگان حرفه‌ای باهدف تعمیم فرهنگ رانندگی ایمن به تمام کاربران جاده و با حمایت انجمن طرفداران ایمنی راه‌ها در استان لرستان برگزار شد که در قالب آن از بین ۱۸ هزار راننده حرفه‌ای استان عملکرد افرادی که مستندات خود را برای شرکت در این جشنواره فرستاده بودند در طول ۶ ماه مورد ارزیابی داوران قرار گرفت و درنهایت ۱۰ نفر به‌عنوان برگزیده شناخته شدند.

وی اظهار کرد: سوانح جاده‌ای در کشورهای درحال‌توسعه به‌ویژه ایران در مقایسه با کشورهای توسعه‌یافته، بسیار زیاد است به‌طوری‌که سالانه ۱۸ هزار نفر در کشور به‌ دلیل سوانح جاده‌ای جان خود را از دست می‌دهند بنابراین ضرورت دارد ایمنی در سرلوحه برنامه‌های حمل‌ونقل قرار گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان بابیان اینکه انسان٬ وسیله نقلیه و ‌جاده سه عامل اصلی در وقوع تصادفات هستند، گفت: با توجه به نقش عامل انسانی در بیش از ۷۰ درصد تصادفات جاده‌ای، نیاز است همه مسئولین، دانشگاهیان و دست‌اندرکاران ایمنی، مردم را نسبت به این خطر آگاه کنند تا تأثیر عامل انسانی کاهش یابد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.