امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۷/۳/۲۹ تعداد بازدید: ۱۰۸
print

 مدیرکل سابق تأمین اجتماعی لرستان کار در تأمین اجتماعی سخت اما شیرین است راه طولانی تا توسعه داریم

مدیرکل سابق تأمین اجتماعی لرستان با تأکید بر اینکه کار در تأمین اجتماعی سخت اما شیرین است، گفت: لرستان راه طولانی تا رسیدن به توسعه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهناز حمزه لویی ظهر امروز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تامین اجتماعی لرستان با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگ ترین سازمان بیمه گر کشور، ۴۲ میلیون نفر جمعیت را تحت پوشش دارد، اظهار داشت: استراتژی سازمان تامین اجتماعی، نگهداشت اندوخته ای برای کارگران زحمت کش و به روز بودن خدمات این نهاد است.

وی با بیان اینکه البته سازمان تامین اجتماعی با روند سنتی گذشته دیگر قابل اداره نخواهد بود، تصریح کرد: با تغییر مدیریتی و حضور دکتر نوربخش در سازمان تامین اجتماعی، ارائه خدمات به جامعه هدف با یک روند سریع، الکترونیکی و هوشمند شد.

مدیرکل سابق تامین اجتماعی لرستان با تاکید بر اینکه اجرای طرح خدمات جامع نوین از اقداماتی بوده که در راستای هوشمند شدن خدمات سازمان تامین اجتماعی انجام شده است، افزود: این طرح در لرستان نیز اجرا شده است.

حمزه لویی با اشاره به اینکه کار در تامین اجتماعی سخت اما شیرین است، ادامه داد: در طی ۲۶ سال خدمت خود چه در زمانی که مسئولیت حقوقی و اداری تامین اجتماعی را برعهده داشتم و چه در زمانی که مدیرکل بوده ام، اندوخته بزرگ معنوی را برای خود کسب کرده ام.

وی با بیان اینکه در این مدت فعالیت خود نه از رانت و نه از امکانات اداری برای خود استفاده نکرده ام، تصریح کرد: خدا را شاکرم که تابویی با عنوان حضور زنان در عرصه مدیریتی کشور را شکستم، من اولین مدیر زن در حوزه حقوقی و اجرایی بوده ام تا راهی را برای حضور نیمی از جمعیت جامعه در حوزه مدیریتی را فراهم کنم.

مدیرکل سابق تامین اجتماعی لرستان با تاکید بر اینکه با همکاری و تعامل همکاران،  ساختمان ها و شعب تامین اجتماعی در استان را خریداری و یا در قالب تهاتر به مالکیت سازمان درآوردیم، افزود: در شرایط سخت تجمعات صنفی مارگران، بیکاری و تعطیلی واحدهای تولیدی، برای جلوگیری از آسیب کارگران کوتاهی نکردیم و از آنان حمایت کردیم؛ اجازه ندادیم بحران های کارگاهی موجب التهاب در جامعه شود.

حمزه لویی با اشاره به اینکه لرستان هنوز تا رسیدن به توسعه و خروج از فاکتورهای منفی، راه طولانی را در پیش دارد، خطاب به رسانه ها گفت: نوشته اید و باز بنویسید که از هر کسی به تناسب وظیفه اش چه انتظاری باید داشت، سطح و نوع توقعات ما باید افزایش یابد.

وی با بیان اینکه شرایط فعلی کشور خاص است، تصریح کرد: مقابله با فشارهای اقتصادی و توجه به معیشت مردم مستلزم اتحاد و همدلی همه است.

مدیرکل سابق تامین اجتماعی لرستان با تاکید بر اینکه من با این تفکر و اینکه توسعه استان تلاش بیشتر را می طلبد، فعالیت کرده و می کنم، افزود: تمام موفقیت های من مرهون همکاری همه همکاران در تامین اجتماعی است، استدعای تداوم خدمت و همکاری با مدیرکل جدید تامین اجتماعی استان را دارم چراکه کار نباید بر زمین بماند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.