امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۵/۲۳ تعداد بازدید: ۶۳
print

 مدیر کل تامین اجتماعی لرستان فشار مالی بر تامین اجتماعی۹ میلیارد تومان بیمه بیکاری پرداخت شد

مدیر کل تامین اجتماعی لرستان با اشاره به فشار مالی بر این نهاد گفت: تا پایان خرداد ماه ۹ میلیارد تومان بیمه بیکاری در لرستان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، شهناز حمزه لویی عصر یکشنبه در نشست با خبرنگاران در سخنانی اقدامات تامین اجتماعی برای ارائه خدمات به جامعه کارگری لرستان اظهار داشت: منابع تامین اجتماعی از طریق وصول حق بیمه ها و از طریق بیمه شده ها تامین می شود.

وی با اشاره به مشکلات مالی تامین اجتماعی طی سال های اخیر بیان داشت: تامین اجتماعی چندین سال بوده که دچار مشکلات جدی است و علیرغم این مشکلات همواره سعی برا ارائه خدمات مطلوب به بیمه شده ها داشته ایم.

مدیر کل تامین اجتماعی لرستان با اشاره به برخی مسائل و مشکلات مانند تحریم ها، مدیریت نادرست کارخانجات و خصوصی سازی نامناسب طی یک دهه اخیر به خصوص در استان لرستان بیان داشت: این عوامل موجب شده که مدیریت در لرستان همراه با ریسک باشد.

حمزه لویی در ادامه سخنان خود با اشاره به وضعیت شرکت پارسیلون نیز بیان داشت: این شرکت به سرمایه گذار جدید واگذار شده و با اقدامات صورت گرفته پرداخت بیمه ۱۲ کارگر این شرکت از سوی تامین اجتماعی در دستور کار قرار گرفته و به مرور حق بیمه سایر کارگران نیز پرداخت می شود.

وی همچنین با اشاره به پرداخت بیمه بیکاری به برخی از کارگران کارخانه نساجی بروجرد عنوان کرد: محور کار در تامین اجتماعی قانون است و با برنامه ریزی صورت گرفته تلاش ما این بوده که از مدار قانون خارج نشویم.

مدیر کل تامین اجتماعی لرستان با اشاره به فشار مالی بر تامین اجتماعی بیان داشت: تا پایان خرداد ماه امسال ۹ میلیارد تومان بیمه بیکاری از سوی تامین اجتماعی لرستان پرداخت شده است.

وی با تاکید بر اینکه تامین اجتماعی یکی از پایه های اصلی حمایت از بنگاههای اقتصادی استان است ادامه داد: در این راستا تلاش ما حمایت از واحدهای تولیدی در چارچوب قانون است.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.