امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۳/۲۹ تعداد بازدید: ۳۶
print

 مدیر کل کانون پرورش فکری لرستان افتتاح تنها سالن تئاتر غرب کشور برای کودکان و نوجوانان لرستان

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان از افتتاح تنها سالن تئاتر غرب کشور برای کودکان و نوجوانان این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد محمدی شامگاه یکشنبه در شورای آموزش و پرورش لرستان گفت: ۶۰ مدرسه روستایی از خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان بهره مند می شوند.

وی افزود: از این طریق ۹ هزار و ۴۵۰ هزار نفر دانش آموز ابتدایی و متوسطه اول در ایام تابستان از خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای غنی سازی اوقات فراغت بهره مند می شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان ادامه داد: این طرح به صورت ویژه از نیمه دوم خرداد در دستور کار قرار گرفته و ۴۰ فعالیت ویژه شامل قصه گویی، سفال گری، شعر خوانی و ...به دانش آموزان در قالب آن آموزش داده می شود.

محمدی با اشاره به اینکه در طول سال تحصیلی نیز خدمات این مجموعه در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد، اظهار کرد: در طول سال نیز خدمات این مرکز از طریق ۱۷ مرکز ثابت، ۲ مرکز پستی و ۲ مرکز سیار در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

وی با اشاره به ساخت تنها سالن تئاتر غرب کشور در خرم آباد هم افزود: این سالن نیز ظرف ۲۰ روز آینده در پارک شهر افتتاح می شود و از این طریق نیز فضای جدیدتری برای ساماندهی اوقات فراغت دانش آموزان ایجاد می شود.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.