امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۸/۱/۱۵ تعداد بازدید: ۱۵۵
print

مردم سیل‌زده آسیب عمیق روانی دیده‌اند اعزام روحانیون به مناطق

امام جمعه خرم آباد با تاکید بر وارد شدن آسیب عمیق روحی و روانی به مردم سیل زده اظهار داشت: در این راستا، مبلغان را در مراکز اسکان مستقر می کنیم، مسئولان هم به وعده های خود عمل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی شامگاه چهارشنبه در ستاد مدیریت بحران لرستان با اشاره به اینکه مردم سیل زده دچار آسیب‌های عمیق روحی و روانی شده‌اند، اظهار داشت: ای کاش به جای این کلیپی که پخش شد، آن کلیپ یک دقیقه‌ای پخش می‌شد که خانمی نشسته است پشت بام منزل همسایه و به خانه‌اش نگاه می‌کند و به لری چه می‌گوید، اگر آن را ببینید درک می‌کنید مردم ما چه آسیبی دیدند.

وی با بیان اینکه راه حل جبران صدمات روحی و روانی را در دو کار می‌بینیم، تصریح کرد: یک اقدام، کار فرهنگی است که کار ماست، در این راستا اولاً اعزام مبلغ داریم به مناطق آسیب دیده، امروز هم یک تعدادی رفتند. مساجد را فعال کرده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه حتماً یک روحانی می‌فرستیم در مکان‌های اسکان باشد که از نظر روحی و روانی متخصص است و با مردم ارتباط برقرار می‌کند، افزود: الان گرم است و همه هم می آیند، مسئولان و شخصیت‌ها می آیند و خوب انجام می‌دهند و وعده می‌دهند؛ اگر می‌خواهیم صدمات روحی و روانی مردم جلوگیری شود به وعده‌ها عمل کنیم.

آیت الله میرعمادی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب پیشگیری از صدمات روحی و روانی مردم را به عنوان مهم‌ترین مسئله تاکید کردند، مسئولین به وعده‌های خود عمل کنند تا از آسیب روحی و روانی به مردم جلوگیری شود.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.