امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۴/۱۸ تعداد بازدید: ۳۲
print

 مسئول منطقه حفاظت شده شده اشترانکوه دریاچه «گهر» برای بقاء نیاز به تلاش نیروهای دولتی و مردمی دارد

مسئول منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه گفت: دریاچه گهر برای بقاء به تلاش همه‌جانبه نیروهای دولتی، مردم و سمن‌های فعال محیط زیستی نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه پرسش و پاسخ انجمن های فعال زیست محیطی کشور با موضوع معرفی دریاچه گهر و حساسیت های آن در حاشیه این دریاچه برگزار شد.

در این نشست که به میزبانی انجمن مردم نهاد بلوطبان و با حضور اعضای انجمن های فعال محیط زیستی کشور برگزار شد، احمد گودرزی مسئول منطقه حفاظت شده اشترانکوه ضمن معرفی مختصات، پوشش گیاهی و جانوری منطقه گفت: این دریاچه برای بقاء به تلاش همه جانبه نیروهای دولتی، مردم و سمن های فعال محیط زیستی نیاز دارد.

وی نبود نیروی محیط بان کافی، پروانه های چرای دام و همچنین عدم زیر ساخت گردشگری برای ساماندهی طبیعت گردان در فصل بازدید دریاچه را از مشکلات اصلی این منطقه بر شمرد و افزود: با توجه به مساحت وسیع منطقه حفاظت شده و کمبود نیرو و امکانات متناسب با سطح منطقه، انجمن های مردم نهاد می توانند با فرهنگ سازی موثر ما را در حفاظت و صیانت از این منطقه حساس یاری کنند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.