امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۸/۱۳ تعداد بازدید: ۲۶
print

 مسئول کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین لرستان خبر داد؛ ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بیش از ۷ هزار زائر اربعین

مسئول کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین لرستان از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بیش از هفت هزار زائر اربعین توسط این کمیته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی امیری در بازدید از موکب حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در نجف اشرف در سخنانی اظهار داشت: طبق روال سال گذشته با همکاری و مساعدت رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان هم دارو و هم تجهیزات و اکیپ امدادی، بهداشتی و درمانی را در کشور عراق مستقر کردیم.

وی گفت: اکیپ ما ۱۳ نفر شامل شش پزشک عمومی و متخصص و هفت پرستار است که در تعدادی از آنها در نجف و تعدادی در کربلای معلی مستقر می شوند و در خدمت زائران اربعین حسینی‌ هستند.

مسئول کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین لرستان با بیان اینکه سال گذشته به بیش از هفت هزار نفر از زائران لرستانی و غیرلرستانی خدمات بهداشتی درمانی ارائه کردیم گفت: امسال نیز با تجهیزات و آمادگی بیشتری آماده خدمات دهی به زائران هستیم و پزشکان همراه ما نیز بدون هیچ چشمداشتی و به خاطر امام حسین(ع) قدم در این راه گذاشته اند.

امیری ادامه داد: یک پزشک متخصص اطفال، یک پزشک متخصص عفونی، یک پزشک متخصص طب فیزیکی و سه پزشک عمومی شش پزشک اکیپ ما هستند.

وی بیان داشت: مسئولیت امداد و درمان مرز مهران را دانشگاه علوم پزشکی لرستان تقبل کرده و سایر استان‌ها هم با ما همکاری می کنند.

مسئول کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین لرستان گفت: با توجه به اینکه تعداد زائران نسبت به گذشته افزایش یافته پیش بینی ما این است که بیش از هفت هزار نفر در شهرهای نجف و کربلا خدمات ارائه کنیم.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.