امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۲/۴ تعداد بازدید: ۵۹
print

 معاون آموزش‌وپرورش لرستان ۳۰ هزار سفیر سلامت در مدارس لرستان آموزش دیدند

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش لرستان از تربیت و آموزش ۳۰ هزار سفیر سلامت در سطح مدارس لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرید بهرامی صبح امروز در مراسم زنگ سلامت در مدرسه شاهد دخترانه خرم آباد با اشاره به اینکه از اول تا هفتم اردیبهشت ماه به عنوان هفته سلامت نامگذاری شده است که این هفته با شعار «زندگی سالم با نشاط و امید» همراه است، اظهار داشت: شعار هفته سلامت، شعاری است که در آموزش و پرورش از وزارت خانه تا کف حیاط مدارس به دنبال آن هستیم.

وی بر ضرورت احیا کردن و ارتقاء سطح شادابی، تحرک و انگیزه دانش آموزان تاکید کرد و افزود: به دنبال این هستیم که محیطی بانشاط و دارای تحرک برای دانش آموزان فراهم کنیم، چون اعتقاد داریم جامعه ای پیشرفت می کند که انسان های سالم داشته باشد و آن جامعه توسعه یافته خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه در این راستا اقداماتی با همکاری سایر دستگاه ها از جمله دانشگاه علوم پزشکی انجام داده ایم، تصریح کرد: در ۳ سال گذشته بالاترین سطح تفاهم بین دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش لرستان را شاهد بوده ایم.

بهرامی به توزیع قرص ویتامینD  و آهن و اجرای برنامه «نوجوان سالم» اشاره کرد و افزود: در اجرای برنامه «نوجوان سالم» در سال ۹۴ رتبه برتر را در سطح کشور کسب کردیم.

وی همچنین به کاشت ۵۲ هزار و ۶۰۰ اصله نهال بلوط در سطح لرستان توسط دانش آموزان اشاره کرد و گفت: همچنین طرح سفیران سلامت را اجرا کردیم و توانستیم با کمک دانشگاه علوم پزشکی ۳۰ هزار سفیر سلامت را در سطح مدارس استان آموزش دهیم.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.