امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۱۰/۱۹ تعداد بازدید: ۶۳
print

 معاون دادگستری لرستان خبر داد تشکیل ۴ کارگروه ویژه در دادگستری لرستان برای صیانت از منابع آب

معاون دادگستری استان لرستان گفت: کارشناسان حوزه قضایی و آب در ۴ کارگروه ویژه دادگستری لرستان برای صیانت از منابع آب فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی شاکرمی صبح امروز دوشنبه در جلسه صیانت از منابع آب با اشاره به تشکیل ۴ کارگروه ویژه حوزه صیانت از منابع آب در دادگستری لرستان اظهار داشت: این کارگروه ها در راستای مدیریت و نظارت بر مصرف منابع آب تشکیل شده اند.

وی با بیان اینکه کارگروه «حفاظت انتظامی و قضایی» یکی از این کارگروه ها است که مدیریت این کارگروه با معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان است و شرکت آب منطقه ای استان نیز در آن عضویت دارد، تصریح کرد: این کارگروه هم برخورد انتظامی می کند هم توقیف و هم برخورد قضایی؛ در این راستا نیز دادستان مرکز استان در کارگروه عضو شده اند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان با تاکید بر اینکه کارگروه «مدیریت و بهینه سازی مصرف آب» نیز چگونگی مصرف بهینه آب را بررسی می کند و شرکت آب منطقه ای لرستان و شهرداری ها مسئولیت آن را به عهده دارند، افزود: کارگروه «آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی» نیز دیگر کارگروه پیش بینی شده برای صیانت از منابع آب استان است.

شاکرمی با اشاره به اینکه کارگروه «بازچرخانی منابع آب» را از دیگر کارگروه های پیش بینی شده در این حوزه است، ادامه داد: ما باید پیشگیری های رشد مدار را پیگیری کنیم، یعنی از مدرسه و مهدکودک آموزش ها شروع شود.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.