امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۷/۱۰/۴ تعداد بازدید: ۲۸۵
print

 معاون سپاه لرستان مطرح کرد؛ کنگره ملی سرداران و ۶ هزار و ۳۰۰ شهید در لرستان برگزار می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، گفت: کنگره ملی سرداران و شش هزار و ۳۰۰ شهید در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی حسین پازدار شامگاه شنبه در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لرستان در سخنانی با اشاره به فعالیت کمیته ایثارگران این شورا، اظهار داشت: این کمیته در سپاه و نواحی استان فعال شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته توسط این  کمیته، کنگره ملی سرداران و شش هزار و ۳۰۰ شهید طی سال ۱۴۰۰ در استان برگزار می شود، گفت: همچنین اعزام اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و غرب، برگزاری ۲۱۰ یادواره شهدای محله محور، سرکشی از سه هزار و ۶۴۵ خانواده شهید استان، اعزام دو هزار و ۳۲۰ نفر از رزمندگان و جانبازان به مشهد مقدس، برگزاری صبحگاه ماهانه در گلزار شهدا، نامگذاری میادین و کوچه ها به نام شهدا و ... از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، از تجلیل از شهدای مدافع حرم استان، بازسازی عملیات های دفاع مقدس، اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس، مساجد، دانشگاهها و محلات، اولویت قرار گرفتن استخدام فرزندان شهدا در سپاه و ... خبر داد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.