امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۲/۴ تعداد بازدید: ۱۰۶
print

 نماینده مردم بروجرد در مجلس پخش غیرزنده مناظره‌هاموجب سردی تنور انتخابات می‌شود

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: پخش غیرزنده مناظره های انتخاباتی سردی تنور انتخابات را به دنبال دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، عباس گودرزی با هشدار نسبت به اینکه پخش غیرزنده مناظره های انتخاباتی سردی تنور انتخابات را به دنبال دارد، اظهار داشت: موافق پرده دری، هجمه های نامشروع و غیراخلاقی نیستیم اما باید فضای انتخاباتی به سمتی پیش رود که مردم در جریان امور قرار گیرند؛ از این رو انتخاب اصلح کاندیداها نیازمند پخش زنده مناظره ها از رسانه ملی است.

وی با یادآوری اینکه برنامه و کارنامه کاندیداهای انتخاباتی باید در رسانه ملی طرح و  ارائه شود، تصریح کرد: مردم بر اساس میزان پاسخگویی کاندیدها کارنامه آنها را نمره گذاری و لایق ترین کاندیدا را انتخاب خواهند کرد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کاندیداهای انتخاباتی باید در معرض سوال صریح و شفاف قرار گرفته و به مردم پاسخگو باشند، افزود: پخش  غیر زنده مناظره ها کاهش انگیزه مردم در انتخابات را به دنبال داشته و ممکن است به انتخاب نامزد اصلح صدمه بزند.

گودرزی ادامه داد: پخش غیرزنده مناظره های انتخاباتی به نوعی به منفعت کاندیداهایی است که به دنبال فرار از پاسخگویی به افکار عمومی و ملت بوده و دوست ندارند در معرض سوال و مطالبه قرار گیرند.

وی با تاکید بر اینکه هر فردی با هر طرز فکر و در هر جریان سیاسی که در تصویب مصوبه پخش غیرزنده مناظره های انتخاباتی نقش دارد باید سریع تر در مورد آن تجدید نظر کند، گفت: مناظره های انتخاباتی باید آزاد، مستقیم و زنده باشد تا کاندیداها به صورت زنده و شفاف با مردم سخن بگویند و مردم بتوانند فرد اصلح را انتخاب کنند؛ انتظار می رود دولت و وزارت کشور  هر چه سریع تر به دنبال لغو این مصوبه باشند.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: به طور قطع کاندیدایی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده آنقدر باید مورد اطمینان باشد که مصالح نظام را نقض نکند؛ نظام جمهوری اسلامی نظامی مستقر و مقتدر است که اگر در جریان مناظرات مستقیم هم خط قرمزی شکسته شود به طور قطع برای آن هم تدابیری ویژه در نظر گرفته و دستگاه های نظارتی به آن رسیدگی خواهند کرد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.