امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۸/۱۰/۲۳ تعداد بازدید: ۲۱۳
print

 نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس حمله به پایگاه آمریکا گوشه‌ای از انتقام سخت بود

 نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس با تاکید بر اینکه حمله موشکی به پایگاه آمریکا گوشه‌ای از انتقام سخت را به رخ آنان کشاند، گفت: امروز شاهد ضعف استکبار در مقابل قدرت ایران هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس گودرزی روز جمعه در نشست با اصحاب رسانه شهرستان بروجرد با اشاره به حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه نظامی آمریکایی در عراق، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تعبیر مقام معظم رهبری یک سیلی بر صورت آمریکا نواخت و گوشه‌ای از انتقام سخت را به رخ آمریکا کشاند.

وی افزود: البته خونخواه سردار سلیمانی جبهه مقاومت، مستضعفان و آزادی خواهان عالم است و این حملات موشکی ایران به پایگاه نظامی آمریکایی پاسخ آخر نبود و صرفاً به این دلیل بود که به آنها ثابت کنیم رجز خوانی نمی‌کنیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دیگر دوران بزن در رو تمام شده است و این یک حقیقت است، ادامه داد: با این حمله مشخص شد که چه میزان خسارت به آمریکا چه مالی و چه جانی وارد کردیم و مهم‌تر اینکه آمریکا ضربه پذیر بوده و قدرتش یک قدرت ضربه پذیر و پوشالی است و قدرت پدافندی آن ادعایی بیش نیست.

گودرزی تصریح کرد: پس از جنگ جهانی دوم تا به امروز هیچ کشور و یا قدرت سیاسی و نظامی نتوانسته به پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق به صورت رسمی حمله کند و این حمله به پایگاه نظامی در عراق متفاوت از حمله‌های ایضایی است.

وی گفت: اینکه کشوری حمله کند و رسماً مسئولیت آن را بپذیرد یک پیروزی برای جبهه اسلامی و مقاومت است و اینکه آمریکا عقب نشینی کرد و پاسخی متقابل نداد نشان از ضعف آمریکا است و این را پذیرفتند که جمهوری اسلامی همان کشور چهل سال پیش نیست.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی افزود: این اقدام آمریکایی‌ها نشان داد که دشمنان ملت ایران حامی تروریسم و ناقض حقوق بشر هستند و به هیچیک از قواعد بین المللی پایبند نیستند و اگر ایران پاسخی متقابل نمی‌داد به طور قطع این جسارت‌ها ادامه می‌یافت و بخشی از انقلاب ما را مورد هدف قرار می‌داد.

گودرزی یادآور شد: این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حدی مقتدرانه بود و بازدارنگی آن سنگین بود که آمریکا جرأت تعدی و تجاوز را چه به جمهوری اسلامی و چه به دیگر کشورها به راحتی در سر نپروراند چون همان اقتدار پوشالی آنها در هم شکست.

وی تاکید کرد: آمریکا به دنبال کشورگشایی و سیطره بر ملت‌ها است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر آمریکا قصد و اراده کند به ایران ضربه‌ای بزند به طور یقین جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی ایران این توان را دارد که ظرف ۲۴ ساعت نام اسرائیل را از صحنه روزگار محو کند.

گودرزی با بیان اینکه اسرائیل سرمایه راهبردی، استراتژیک و ارزشمند آمریکا در منطقه محسوب می‌شود، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران نسبت به چهل سال قبل قدرتمند تر شده و روحیه شهادت طلبی ایرانیان ضربات شدیدی به آمریکایی‌ها وارد خواهد کرد و زمانی که پایگاه نظامی آنها توسط ایران مورد حمله قرار گرفت آنها دم از صلح و دوستی و مذاکره با ایران زدند.

به گفته وی، به هر میزانی که تفکر انقلابی در کشور ایران حاکم باشد به همان میزان فکر حمله به کشور را از سر دشمنان دور خواهد کرد و اگر مرعوب آمریکا شویم به همان میزان جرأت پیدا می‌کند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و اجرای گام دوم انقلاب، آینده به نفع انقلاب اسلامی ایران رقم خواهد خورد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.