امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱۰/۲۶ تعداد بازدید: ۲۵
print

 نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس طی نامه‌ای به وزیر ورزش؛ روند اجرای پروژه دهکده المپیک خرم‌آباد تسریع شود

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به وزیر ورزش و جوانان خواستار تسریع در روند اجرای پروژه دهکده المپیک این شهر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا ملکشاهی راد نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به وزیر ورزش و جوانان خواستار تسریع در اجرای پروژه دهکده المپیک خرم آباد شد.

در این نامه آمده است:


دهکده المپیک خرم آباد یکی از پروژه های مهم ورزشی استان لرستان است که در توسعه ورزش استان نقش بسزایی دارد ولی با گذشت ۹ سال از شروع احداث آن بارها به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده و پیشرفت فیزیکی چندانی ندارد از وزیر محترم ورزش و جوانان خواستار تامین اعتبار کافی و تسریع در تکمیل این پروژه هستیم.

بر اساس این گزارش، پروژه ساخت دهکده المپیک در مرکز لرستان در سال ۸۶ با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس وقت سازمان تربیت‌بدنی و جمعی از مسئولان استان آغاز شد.

هدف از اجرای این دهکده که کلنگ آن در زمینی به مساحت ۲۵۲ هکتار به زمین زده شد افزایش سرانه ورزشی و ایجاد محلی برای برگزاری مسابقات مهم بین‌المللی و جهانی و برپایی اردوهای مختلف ورزشی در لرستان اعلام شد.

در دل این دهکده ۲۶ طرح تعیین‌شده بود که از این تعداد اجرای دو طرح ورزشگاه ۱۵ هزارنفری و سالن ژیمناستیک به اداره کل راه و شهرسازی سپرده‌شده و ۲۴ پروژه دیگر این طرح کلان هنوز اجرایی نشده و یا با پیشرفت‌های کاری متفاوت متوقف هستند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.