امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۷/۷/۸ تعداد بازدید: ۲۵۲
print

 نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس مصوبات شورای برنامه‌ریزی سپیددشت اجرا شود

 

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا ملکشاهی راد ظهر پنج شنبه در شورای برنامه ریزی لرستان که در شهر سپیددشت برگزار شد با بیان اینکه مطالعات پروژه جاده خرم آباد - سپیدشت انجام شده است، اظهار داشت: این پروژه نیازمند اعتبارات ملی است.

وی با تاکید بر اینکه باید منبع آب پایدار برای شهر سپیددشت پیش بینی شود، گفت: میانگین گاز رسانی به روستاهای سپیددشت از میانگین استانی پایین تر است.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در آینده سپیددشت تبدیل به فرمانداری خواهد، گفت: می طلبد که مصوبات شورای برنامه ریزی برای شهر سپیددشت عملیاتی شود.

ملکشاهی با تاکید بر اینکه مدیریت ارشد به دنبال کلنگ زنی و تبلیغات نیست، گفت: اگر مصوبات این شورا عملیاتی شود مردم خوشحال می شوند.

وی با تاکید بر اینکه مصوبات این شورا منجر به ایجاد تحول در سپیددشت می شود، گفت: مخابرات و آنتن دهی تلفن شهر سپیددشت دارای مشکلات فراوانی است که باید از سوی دستگاههای مرتبط رفع شوند.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حفاظت از منابع طبیعی، عنوان کرد: همچنین روکش آسفالت خرم آباد- سپیددشت برای جلوگیری از حوادث رانندگی باید اجرایی شود.

ملکشاهی راد با تاکید بر اینکه بیش از ۶۵ کیلومتر از جاده های روستایی این منطقه نیاز به روکش آسفالت دارد، گفت: مردم قدرشناس اقدامات مسئولان هستند و در مقابل باید همه مصوبات این شورا عملیاتی شوند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.